رازهای ۸ خودرو شگفت انگیز+عکس
سرگرمی و تفریح و بازی و دانلود و آموزش

بزرگترین و مشهورترین نمایشگاه خودروی دنیا هم اکنون در شهر دیترویت آمریکا در حال برگزاری است و روزانه خبرهای زیادی از آن به سراسر دنیا مخابره می شود. در این نمایشگاه کمپانی های خودروسازی آخرین دستاوردهای تکنولوژیک روز را استفاده کرده اند تا بتوانند خریداران را متقاعد کنند که در صورت خرید از کمپانی آنها پشیمان نخواهند شد.
 
اما در این نمایشگاه، کارشناسان خودرو هشت خودروی ویژه را انتخاب کرده اند و عنوان “خودروهایی که نمی توان برای داشتن آن صبر کرد” را برای این هشت خودرو انتخاب کرده اند. قرار است این خودروها اواسط سال میلادی جاری یعنی تا ۵ ماه دیگر به دست خریداران برسد.
 
۱- پورشه ۹۱۱ Carrera Cabriolet مدل ۲۰۱۲
 
 
 
آخرین مدل از پورشه ۹۱۱ در نمایشگاه دیترویت به علاقه مندان نشان داده شد. مدل جدید ۹۱۱ کوپه، سبک تر از مدل های قبلی است و محور چرخ دنده های آن عملکرد بهتری یافته اند. با قدرت موتور ۴۰۰ اسب بخار شتاب فوق العاده ای به خودرو بخشیده است و به قول یکی از کارشناسان خودرو، رانندگی با در تابستان و با سقف باز مانند تجربه رانندگی در بهشت است.

 


 ۲- مرسدس بنز SL 550

 
 
خودروی جدید تولیدی SL بسیار سبک وزن تولید شده و در تولید بدنه و بسیاری از قطعات آن از آلومینیوم استفاده شده است و مدل توربو شارژ ۴٫۴ لیتری آن قدرت ۴۲۹ اسب بخار به آن بخشیده است.

 
۳- لکسوس LF-LC Concept
 
 
مدل جدید کمپانی متعلق به تویوتا خودوریی هیبرید است که در فرمت اسپورت طراحی شده است و بدنه ای فوق العاده زیبا دارد. موتور توربو شارژ آن قدرت ۵۰۰ اسب بخار به آن بخشیده است.

 
۴- هیوندای   Genesis Coupe
 
 
موتور ۲ لیتری توربو شارژ مدل جدید خودوری جنسیس هیوندا می تواند بدنه سبک این خودور را به راحتی حمل کند و شتاب بسیار خوبی به آن ببخشد. ۳۴۸ اسب بخار و مصرف بنزین آن بسیار بهینه شده است.

 
۵- هوندا Accord Coupe Concept
 
 
موتور ۲٫۴ لیتری ۴ سیلندر موتور جدید خودروی هوندا به اضافه بدنه فایبرکلاس سبک آن یکی از خودروهای مورد توجه نمایشگاه امسال خودرو در دیترویت شده است. این خودرو مدل هیبریدی آن نیز تولید شده است که مصرف سوخت بسیار پایینی دارد و البته به همان نسبت هم گران تر خواهد بود.

۶- شورلت Sonic RS
 
 
موتور توربوشارژ ۱٫۴ لیتری خودروی جدید شورلت هندلینگ فوق العاده دارد و کمپانی قول داده تا قیمت این خودرو به نسبت خودروهای مشابه آن پایین تر باشد تا یکی از خودروهای پرفروش ۲۰۱۲ باشد.

 
۷- آئودی S4
 
 
کمپانی آلمانی آئودی در نمایشگاه امسال خودرو یکی از پرطرفدارترین خودروهای طرفداران محیط زیست بود. موتور آن دارای ۳۳۳ اسب بخار و مصرف سوخت آن بسیار بهینه است.

 
۸-  هوندا Acura NSX Concept
 
 
خودروی هوندا در سال های گذشته یکی از پرفروش ترین خودروهای در آمریکا و کانادا بوده است. این کمپانی ظاهرا می خواهد در سال های آینده همچنان یکی از پرفروش ترین ها باشد. به همین منظور طراحی عالی خودروی جدید خود را در معرض دید تماشاگران گذاشته است و پیش بینی می شود با توجه به قدرت خوب ماشین و مصرف بهینه آن و قیمت معقولانه ماشین در سال جاری نیز یکی از پرفروش ترین ها باشد.( مشرق )


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:رازهای ۸ خودرو شگفت انگیز+عکس,
ارسال توسط اسماعیل عربی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
بهداشت و سلامت
امکانات جانبی

پیج رنک